در همراه بانک امکان انتقال وجه وجود ندارد.
اگر انتقال وجه ندارد یعنی این که اصلا به شعبه مراجعه ننموده اید و موبایل بانک فعال نشده است یا این که با شماره موبایل دیگری غیر از شماره موبایل ثبت شده در سامانه کار می کنید.
در صورت عدم مراجعه قبلی به شعبه باید جهت فعال سازی و دریافت کلمه کاربری و رمز عبور به به روش های زیر امکانپذیر است:
1-در صورتی که از کاربران اینترنت بانک مسکن می باشید، از طریق سامانه اینترنت بانک و بخش پروفایل موبایل نسبت به اخذ/تغییر رمز همراه بانک اقدام نمایید.
2-به منظور سهولت بیشتر امکان اخذ/تغییر رمز همراه بانک از طریق پیشخوان اینترنتی به آدرس https://ecounter.bank-maskan.ir نیز وجود دارد.